اخبار روزاقتصاد

OpenOcean Aggregator DEX را روی بیت کوین L2 Rootstock راه اندازی کرد

OpenOcean Aggregator DEX را روی بیت کوین L2 Rootstock راه اندازی کرد

تجمع کننده صرافی غیرمتمرکز OpenOcean خدمات خود را به Rootstock، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز ساخته شده بر روی بیت کوین، گسترش داده است.

چرا این مهم است؟

این ادغام اولین تجمیع کننده DEX را به Rootstock معرفی می کند، یک شبکه قراردادهای هوشمند در بیت کوین (BTC) که با اتریوم سازگاری دارد. (ETH). OpenOcean و Rootstock ادغام را در یک هدف نسخه مطبوعاتی در 13 اوت.

پلتفرم سازگار با EVM Rootstock به کاربران OpenOcean اجازه می دهد تا از پتانسیل اقتصادی ارز دیجیتال اتریوم بهره ببرند و در عین حال از امنیت بیت کوین بهره مند شوند.

“این توسعه نه تنها با ماموریت ما برای ارائه راه حل های تجاری جامع، کارآمد و کاربر پسند در تمام بلاک چین های پشتیبانی شده ما هماهنگ است، بلکه به کاربران ما امکان می دهد تا از اعتماد شبکه بیت کوین به روشی استفاده کنند که امکان پذیر نیست. گای پی، رئیس رشد Rootstock، گفت.

OpenOcean خدمات تجارت رمزنگاری خود را در بیش از 35 بلاک چین ارائه می‌کند و 99 درصد از استخرهای نقدینگی، از جمله موارد Uniswap را یکپارچه می‌کند (UNI). ادغام با Rootstock همچنین امکان تجارت کامل برای سکه های برتر و جفت های تجاری را فراهم می کند.

تمرکز فزاینده بر روی Bitcoin DeFi

اکوسیستم بیت کوین همچنان رشد قابل توجهی را تجربه می کند زیرا کاربران بیشتری از دارایی های بیت کوین خود استفاده می کنند. در فوریه، شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز رمزارز Pantera Capital گزارشی را منتشر کرد که برجستگی

طبق گفته تحلیلگران این شرکت، برنامه های کاربردی غیرمتمرکز مبتنی بر بیت کوین، بازار نیم تریلیون دلاری “بدون استفاده” را نشان می دهد.

در ماه آوریل، منیب علی، بنیانگذار Stacks گفت که پذیرش بیت کوین می تواند از کشش عظیم پروتکل های لایه 2 بیت کوین سود زیادی ببرد. پروتکل ساتوشی و Merlin Chain برخی از پلتفرم هایی هستند که پروژه هایی را با هدف تقویت اکوسیستم DeFi بیت کوین راه اندازی کرده اند.< /p>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا